disclaimer

Disclaimer:

Dit is een persoonlijke blog. De standpunten en meningen hier vertegenwoordigen mijn eigen mening en niet die van de mensen, instellingen of organisaties die wel of niet verband houden met de inhoud van deze blog, tenzij expliciet vermeld. Ook, mijn gedachten en meningen veranderen van tijd tot tijd wanneer ik mijn kennis en begrijpen uitbreid over de zaken en onderwerpen die in deze blog worden behandeld. Deze blog biedt daarom slechts een momentopname van de kennis, opvattingen en meningen die ik bezit op een bepaald punt in de tijd en deze kunnen waarschijnlijk veranderen naarmate de tijd verstrijkt. Ik behoud het recht om mijn kennis en gedachten te laten evolueren en of veranderen over tijd zonder dit te hoeven meedelen. Mijn blog bevat links naar andere sites / blogs van derden. Deze zijn bedoeld als een middel om u eenvoudig toegang te verschaffen tot de info die daarin is opgenomen. Ik ben op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de inhoud van andere sites of producten of diensten die worden aangeboden via (deze) andere sites.

Privacy Policy:

Op http://lasik-laserbehandeling.blogspot.com is de privacy van onze bezoekers van zeer groot belang voor ons. Deze Privacy Policy schetst de soorten van persoonlijke informatie ontvangen en verzameld via deze blog en zijn third parties (adverteerders oa Google).

Google maakt net zoals op alle andere sites waarop hun advertenties staan, gebruik van cookies om hun advertenties op deze blog te plaatsen. Google gebruikt het DART-cookie die hen in staat stelt om advertenties weer te geven aan gebruikers op basis van hun bezoek aan dit blog en andere sites op het internet.
Gebruikers kunnen ervoor kiezen het gebruik van de DART-cookie niet wordt gebruikt bij hen door een bezoek te brengen aan de het Google-netwerk privacy beleid op de volgende URL - http://www.google.com/privacy_ads.html

Deze derden ad servers of ad-netwerken maken gebruik van technologie om de advertenties en links die worden weergegeven op dit blog rechtstreeks naar uw browsers te sturen. Zij ontvangen automatisch uw IP-adres wanneer dit gebeurt. Andere technologieën (zoals cookies, JavaScript, of web beacons) kunnen ook worden gebruikt door de derde partij advertentie-netwerken voor het meten van de effectiviteit van hun advertenties en / of het personaliseren de reclame-inhoud die u ziet.

U kunt cookies uitzetten in uw browser. Meer info daarover op de site van uw browser-fabrikant.
Indien u niet akkoord bent met bovenstaande privacy policy en disclaimer, verlaat dan onmiddellijk deze blog.

0 reacties: